REKLAMACJE I ZWROTY
DOKUMENTY DO ŚCIĄGNIĘCIA:
Formularz Reklamacyjny.pdf
Formularz Zwrotu.pdf
JAK ZAREKLAMOWAĆ TOWAR
KROK 1
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI MAILOWO
Na adres mailowy kontakt@abckosmetyczne.pl prześlij nam zdjęcie wadliwego lub niezgodnego produktu wraz z dokładnie wypełnionym formularzem reklamacji.
Jeśli masz jakikolwiek problem lub pytanie odnośnie procesu reklamacji skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 537 168 999.
Ważne!
Pamiętaj, aby dosłać wszystkie potrzebne informacje w celu szybkiego zidentyfikowania zamówienia oraz problemu. Przesłane zdjęcia nie mogą być większe niż 20 Mb. Wiadomości przekraczające tą wagę mogą do nas nie dotrzeć.
W razie problemów zawsze możesz skontaktować się z nami telefonicznie. Z przyjemnością pomożemy J
KROK 2
POCZEKAJ NA ODPOWIEDŹ OD NAS
Do tego momentu nie wykonuj żadnych innych czynności, ponieważ każda reklamacja to indywidualny przypadek. Dostaniesz od nas informację o akceptacji reklamacji oraz o dalszych instrukcjach, jak wysłać reklamowany produkt.
Wszystkie reklamacje są rozpatrywane maksymalnie do 14 dni roboczych.
JAK ZWRÓCIĆ TOWAR
Masz prawo do zwrotu towaru w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Jeżeli chcesz zwrócić produkt wypełnij formularz zwrotu, który możesz pobrać w linku nad opisem. Spakuj go wraz z nienaruszonym produktem do paczki.
Nie wymagamy podawania powodu zwrotu, jednak będzie nam niezmiernie miło jeżeli taka informacja się pojawi.
W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty pierwotnej dostawy. Płatności zostaną Państwu zwrócone do 14 dni roboczych od otrzymania paczki z produktem.
Paczkę prosimy o wysłanie na adres:
NetVest Sp. z o.o., sp. k.,
abcKosmetyczne.pl
ul. Sucha 15,
80-531 Gdańsk
UWAGA!
Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym. Tyczy się to zwłaszcza produktów kosmetycznych, które po otwarciu nie nadają się do dalszej sprzedaży. Reguluje to Ustawa o prawach konsumenckich z dnia 30 maja 2014 roku (DZ.U.2014r.,poz. 827) art. 38, ust. 5.